Ми — Reprezent
Розраховуємо на підготовлену аудиторію,
яка мотивувати дивитися виступ.
Але давати їм нудьгувати теж не будемо.
Першими дізнатися про новинки безпосередньо від виробника
Отримати унікальну інформацію для публікації в своїх блогах
Розібратися, які особливості нового продукту дозволять краще його продавати
Поспілкуватися з колегами по цеху і добре провести час, при цьому не забуваючи прямо там провести успішні переговори
Показати новий крутий продукт, зарядити
партнерів на продажу, голосно заявити про себе.
Живий виступ, великий 12-метровий екран,
використовуємо Morph для вау-ефекту.
Так як компанія зробила ребрендинг, презентація повинна відповідати новій стилістиці компанії. Тому робимо драфти, щоб затвердити напрямок.
Клієнту сподобалося, що є чіткі акценти і мінімум тексту на слайді.
Далі в дизайні акцент був на графіку і анімації.
Презентація складалася з декількох блоків, тому що виступало кілька представників KIVI і кожен з них розповідав про свій напрямок.
Дизайн почали з вступної частини презентації, де лідер компанії KIVI Євген Руденко розповідав про здобутки та плани на майбутнє. Після того як затвердили драфт, пройшло 4 дні до готової фінальної версії.
Звичайно, між цим було ще кілька зустрічей, ряд версій з оновленнями по дизайну і контенту.
Фінальна презентація, з якої спікери виступали, показана нижче.
Ставте високу якість відтворення та приємного перегляду =)