Ми — Reprezent
Минулий рік спробував зупинити світ, замкнувши нас вдома. Локдаун повністю змінив наші звички, а з ними й те, як бізнес тепер взаємодіє з клієнтами.
Ми переїхали до онлайну. Типовий користувач соцмереж проводить там у середньому 2 години 25 хвилин щодня, що відповідає приблизно одному дню без сну на тиждень. Акції Zoom злетіли, коли платформа перетворилась на один з головних інструментів комунікації мільйонів користувачів.
Найкращим способом переконливо поділитися важливою інформацією онлайн стали презентації. І вимоги до них зросли. Спікеру тепер складніше втримати увагу слухачів (багато з яких ховаються за відключеними камерами), слайди повинні бути інтерактивними, більш яскравими та насиченими.
Тому боротьба за увагу глядача у перенасиченому віртуальному світі та спроба вийти за межі звичних дизайнів загалом визначила тренди 2020 і продовжить впливати на дизайн у 2021. Якими вони будуть — розповідаємо у статті.
Пастельні палітри вже так довго в тренді, що перетворились на сучасну класику. У 2021 вони знову будуть популярні.
Що таке приглушені кольори (muted colours)? Звичайні кольори, тільки розбавлені білим або чорним. Виглядає ось так:
Приглушені кольори втілюють водночас сучасність і ностальгію, дарують відчуття спокою і балансу. Саме тому приглушені кольори часто використовують для реклами продукції для здоров'я.
Інститут кольору Pantone уже кілька років поспіль обирають саме м'які кольори. У 2021 вони продовжили традицію, обравши Illuminating Yellow і Ultimate Gray, як головні кольори року.
Тож сміливо користуйтесь такими палітрами. Особливо доречно використовувати м'які відтінки в тривалих презентаціях. При цьому грамотно розставлені акценти допоможуть вам втримати увагу глядачів.
Такі шрифти дуже вдало виглядають в презентаціях. Особливо якщо вона розповідає про дорогий продукт. Шрифти Serif бездоганно передають витонченість і цінність, наче стверджують: перед нами бренд з історією і філософією.
Саме такий ефект був необхідний для презентації про парфумерію Qurdh Al Hail, в якій сучасність плавно перепліталася з минулим і традиційними арабськими мотивами.
Для того, щоб підібрати шрифт із зарубками, огляньте бібліотеку Google Fonts. Зверніть увагу, шрифти вже відфільтровані по категорії serif і по сумісністю с кирилицею.
Ми живемо у світі даних, вони оточують нас всюди, однак сприймати їх без якісної візуалізації ми не навчилися.
Та й не потрібно. Адже дизайн створюють для того, щоб спростити життя. Крім того, проста візуалізація має кращий вигляд на мобільних пристроях. Завдання візуалізації зробити інформацію зрозумілою, а сенс — очевидним.
Доречно використовувати саме просту візуалізацію даних в онлайн-презентаціях. Для цього іноді достатньо виділити одну важливу цифру, а текст навколо неї зробити поменше.
Цей тренд точно залишиться з нами, адже він лише набирає обертів. Прямі лінії, кола, трикутники, трапеції і абстрактні форми стали зустрічатися майже в кожній презентації.
В 2021 на піку будуть більш гострі форм, які вдало відтіняються на контрасті з приглушеними кольорами.
Популярність геометрії зрозуміла: вона виглядає просто, але в той же час стильно, яскраво і чіпляє увагу.
Водночас з її допомогою можна втілити та більш складні ідеї: наприклад, створити айдентику цілого міста, як це зробили в Баку. Або використати для дизайну марок (а таке було в Нідерландах).
Під час локдауну починаєш особливо сумувати за природою і прогулянками просто неба. Все це сприяє продовженню глобального тренду на природність.
Тому у 2021 році й надалі будуть популярні ілюстрації з рослинами, дерев'яні або кам'яні текстури, різні природні мотиви та візерунки. Вони відмінно поєднуються з приглушеними кольорами та разом створюють затишну і спокійну атмосферу.
У відповідь на лаконічний дизайн з'явився тренд на складні абстракції, які чіпляють погляд глядача, затягують у гру, не дають нудьгувати та відволікатися.
Абстрактна психоделія, родом з 60-их, у 2021 отримає нове життя через неймовірно яскраві кольори та хитромудрі форми.
Ще трохи магії додадуть оптичні ілюзії. Це та ж психоделія, тільки в більш строгому і чіткому виконанні.
Ще один тренд — дивакуваті персонажі, які можуть видаватися несподіваними та навіть недоречними. Особливо круто вони виглядають в сторітелінгу.
А взагалі такий дизайн має іншу мету, ніж попередні приклади. Тут немає затишку чи конформізму, це політ фантазії. І зважаючи на те, що таких ілюстрацій ставатиме все більше, автору потрібно вийти за рамки своєї уяви, щоб зачепити та запам'ятатися.
Зате оригінальна презентація матиме найсильніший ефект на аудиторію, адже іншої такої немає.
Тренду на використання 3D вже кілька років, і він продовжує моду на віртуальну реальність. В онлайн-світі глядачам часто не вистачає реалізму форм, який забезпечує 3D.
Для натхнення можете подивитися портфоліо Peter Tarka, декілька з його робіт бачите внизу.
Його можна використати і в презентаціях (чим дуже здивувати глядачів!). Раніше ми розповідали, для яких презентацій 3D може стати фішкою. Важливо розуміти, що самі по собі 3D об'єкти нічим не примітні. А от анімація 3D об'єктів за допомогою переходу Morph — оце вже виглядає цікаво.
Минулого року на піку була естетика 90-их. Вінтажні ілюстрації доволі довго залишаються популярними в дизайні.
А у 2021 році трендом стає відшліфоване ретро з чистими чіткими лініями і яскравими сучасними палітрами кольорів. Причиною цьому стає ностальгія. Такі дизайни зараз часто використовують в рекламі й презентаціях їжі та напоїв.
Гарні приклади можете знайти у портфоліо Break Maiden.
У соціальних мережах ще популярнішим стануть фільтри з ефектом зйомки на плівку. Кілька років поспіль дизайнери користуються прийомами бруталізму, відповідаючи цим на світлі, легкі та зручні проєкти.
Більше про бруталізм можете дізнатися із фінального проєкту випускниці онлайн-курсу Pro PowerPoint. У презентації вона не тільки розповіла про напрям дизайну, та й використала його на слайдах.
Один шрифт, ніяких градієнтів і анімації (або мінімум), основна палітра — червона або зелена. Щоб досягти грубого ефекту, використовуйте елементи дизайну в аналоговому стилі та спробуйте створити видимість помилок (наприклад вирівнювання), вони створюють враження оголеного, небездоганного дизайну.
Але найголовніший тренд 2021 року — це відсутність страху творити. Особливо зараз, коли світ так мінливий, не бійтеся створювати щось нове, надихаючись внутрішніми відчуттями. А наші поради допоможуть додати вашим ідеям актуальності.
Дозвольте нам допомогти вам підкреслити переваги вашого продукту.
E-book "Ефективне форматування таблиць" створений командою Reprezent за підтримки BrightCarbon.
Посібник містить практичні поради з дизайну таблиць:
- коли варто використовувати таблиці?
- як зробити таблицю простою і зрозумілою?
- як покращити читабельність даних у великих таблицях?
- як вдало робити акценти на важливій інформації?
Також зібрали кілька лайфхаків для оформлення візуалу та приклади креативних таблиць з нашого портфоліо.
Підпишіться на нашу розсилку та отримайте доступ до книги.
Рекомендовані статті