Ми — Reprezent
Уявіть, що у вас скоро буде зустріч з інвестором.Підготувати бізнес-план на 30–40 сторінок і принести його у роздрукованому вигляді може бути не найкращою ідеєю: часто буває всього 5 хвилин для того, щоб донести основну сутність проєкту. Зробити це, риючись у купі сторінок, буде непросто.
Для будь-якої людини, яка почала пошук інвестора для проєкту, бажано мати під рукою коротку презентацію, з якою можна і обговорити деталі під час особистої зустрічі, і виступити на стартап-конференції.
Також така коротка презентація підійде для так званих demodays або pitch sessions, коли декілька стартапів виступають підряд і розповідають про свої проєкти за 3–5 хвилин.
Нижче вказана загальна структура презентації для залучення інвестицій. Ви зможете сформувати текст для слайдів, відповівши на питання нижче. Структура може видозмінюватися залежно від особливостей проєкту, тому ми вкажемо максимально загальну структуру, а ви вже вирішуйте — що викидати, а що залишати.
Слайд 1
+ назва проєкту;
+ в одному реченні пишемо, про що наш проєкт.
– Не вставляйте сюди контакти, дату або версію презентації.
Ця інформація не потрібна на титульному слайді.
Слайд 2
+ опишіть основну проблему, яку вирішує проєкт і для кого він її вирішує.
Слайд 3
+ опишіть, як ваш проєкт вирішує проблему.
Слайд 4
+ об'єм ринку в грошовому еквіваленті і внизу слайда вкажіть посилання на джерело.
+ опишіть, яка у вас цільова аудиторія, хто буде вашими клієнтами.
Слайд 5
(якщо у вас hardware або software продукт)
+ опишіть, як працює ваш продукт;
+ перерахуйте можливості продукту.
Слайд 6
Якщо у вас вже є прототип продукту, вам варто його показати або розписати основні показники, які є на даний момент.
+ скріншоти (якщо це software продукт, наприклад, веб або мобільний додаток);
+ кількість зареєстрованих користувачів;
+ скільки компанія вже заробляє.
– Якщо ви тільки відкрились, вам нема чим похвалитись, або прототипу немає, не вставляйте цей слайд.
Слайд 7
+ які основні конкуренти є на вашому ринку і у вашій ніші;
+ перерахуйте основні конкурентні переваги.
— Якщо у вас немає конкурентів, то проаналізуйте ринок уважніше. У всіх є прямі або непрямі конкуренти, а інвестори дуже скептично ставляться до тих, хто стверджує про відсутність конкурентів.
Слайд 8
+ опишіть, як ви плануєте заробляти гроші.
Слайд 9
+ опишіть, як ви плануєте просуватися на ринку і залучати нових клієнтів.
Слайд 10
+ покажіть учасників вашої команди, опишіть їхні ролі і досвід.
– Вказуйте на цьому слайді тільки релевантний досвід учасників команди.
Слайд 11
+ покажіть вашу фінансову модель. Бажано вставити таблички з розрахунками, які демонструють скільки грошей ви плануєте заробляти, які будуть витрати, точка окупності і т.д.
! це один з найважливіших слайдів у презентації, тому приділіть прорахунку фінансів доволі багато часу.
Слайд 12
+ вкажіть, скільки вам необхідно інвестицій і розпишіть за пунктами на що вони підуть.
Слайд 13
+ вкажіть вашу контактну інформацію (ім'я і прізвище, номер телефону, імейл і сайт проєкту).
Візьміть цю структуру за фундамент презентації і опишіть ваш проєкт за кожним пунктом. Після цього ви будете розуміти, про що варто говорити під час виступу перед інвесторами.
Нижче ми підготували PowerPoint-файл із вже готовою структурою. Завантажте його і починайте працювати над своєю презентацією.
Дозвольте нам допомогти вам підкреслити переваги вашого продукту.
E-book "Ефективне форматування таблиць" створений командою Reprezent за підтримки BrightCarbon.
Посібник містить практичні поради з дизайну таблиць:
- коли варто використовувати таблиці?
- як зробити таблицю простою і зрозумілою?
- як покращити читабельність даних у великих таблицях?
- як вдало робити акценти на важливій інформації?
Також зібрали кілька лайфхаків для оформлення візуалу та приклади креативних таблиць з нашого портфоліо.
Підпишіться на нашу розсилку та отримайте доступ до книги.
Рекомендовані статті