Ми — Reprezent
Часто буває, коли після розмови з потенційним клієнтом він просить: «Надішліть, будь ласка, презентацію про вашу компанію на пошту».
Люди просять надіслати презентацію, адже їм так зручніше — уся інформація про вашу пропозицію зібрана в одному місці, не потрібно шукати її на різних розділах сайту. Також презентацію легко роздрукувати і показати на зустрічі керівнику.
Для вас створення презентації PowerPoint про компанію зручно тим, що:
Основна складність, яка виникає під час створення презентації про компанію — це формування структури. Що повинен дізнатися про нас клієнт, щоб зацікавитись?
Структура презентації для кожної компанії буде індивідуальна.Ця індивідуальність залежить від мети презентації, її аудиторії і від особливостей компанії. Ми б ввели вас в оману, якщо дали б структуру, яка на 100% підійде і для презентації компанії з виробництва електроніки, і для туристичної фірми.
У той же час, є певні стандарти в області презентацій, які можуть повторюватись від компанії до компанії.
Давайте назвемо це «структурними блоками» вашої презентації. Ми вкажемо ті структурні блоки, які, виходячи з нашого досвіду, користуються найбільшим попитом. А ви вже обирайте, які з них використовувати для своєї презентації і у якому порядку.
Завантажити слайди можна у кінці статті.
+ назва компанії;
+ вкажіть, про що ця презентація (наприклад, презентація про компанію, презентація конкретної послуги, комерційна пропозиція, портфоліо компанії і т.д.). Так отримувач відразу зорієнтується, чого йому очікувати від презентації і навіщо її дивитись.
– Не вставляйте сюди контакти, дату або версію презентації.Ця інформація не потрібна на титульному слайді.
+ лаконічно (не більше 4 речень) опишіть, чим займається компанія, скільки років на ринку, який її розмір, для кого надаєте послуги;
+ нагороди і заслуги компанії. Наприклад, ви були визнані найкращою юридичною компанією України, або взяли Канських левів.
! Якщо ви робите загальну презентацію про компанію і у вас багато послуг, для них краще зробити окремий слайд.
+ коротко опишіть послуги, які надає ваша компанія.
– Ми не радимо надто заглиблюватися у деталі за кожною послугою. Для поглибленого опису краще підготувати окремий документ або сторінку на вашому сайті.
Цей блок дуже важливий для студій дизайну інтер'єру, брендів одягу і аксесуарів, веб-студій та інших компаній, у який сильний акцент на візуальній складовій.
Від того, наскільки якісними будуть фотографії і картинки у цьому блоці, сильно залежить і рівень презентації, і загальне враження клієнта про компанії.
Кейси і портфоліо можна поєднати в один розділ, а можна розділити на два різних.
Кейси — це не просто виконана робота для вашого клієнта, це історія успіху конкретного проєкту.
Наприклад, ви займаєтесь брендингом і у портфоліо показуєте рівень робіт і на що здатні ваші дизайнери.
А у кейсах — розповідаєте про процес роботи над сайтом, який приніс вашому клієнту велику кількість заявок.
+ покажіть логотипи ваших клієнтів або партнерів.
– Не варто робити на цьому слайді «цвинтар логотипів», бажано залишити декілька відомих компаній
! Іноді можна зробити два окремих слайди: «Наші клієнти» і «Наші партнери».
Наприклад, ви займаєтесь кур'єрськими доставками.
На слайді «Клієнти» можете розмістити компанії, які ви обслуговуєте, а на слайді «Партнери» — компанії, які помогають вам з доставкою у тих регіонах, де ви не представлені.
+ якщо у вас є конкретна пропозиція для компанії / людини, яка дивитиметься презентацію, то сформулюйте пропозицію на окремому слайді.
+ вкажіть вашу пошту, телефон, можете вставити свою фотографію у хорошій якості, якщо саме ви будете контактною особою.
Пам'ятайте, що немає універсальних структур презентацій. Подумайте, яка мета вашої презентації і хто її дивитиметься? Що цікавіше всього потенційному клієнту і що він хоче побачити у презентації?
Ви можете використовувати цю структуру для початку роботи над презентацією вашої компанії. А якщо вам потрібна допомога з дизайном, ви завжди можете звернутися до команди Reprezent за вражаючими слайдами.
Підготували PowerPoint файл з уже готовою структурою, яка допоможе вам зробити успішну презентацію. Завантажуйте файл і починайте працювати.
Дозвольте нам допомогти вам підкреслити переваги вашого продукту.
E-book "Ефективне форматування таблиць" створений командою Reprezent за підтримки BrightCarbon.
Посібник містить практичні поради з дизайну таблиць:
- коли варто використовувати таблиці?
- як зробити таблицю простою і зрозумілою?
- як покращити читабельність даних у великих таблицях?
- як вдало робити акценти на важливій інформації?
Також зібрали кілька лайфхаків для оформлення візуалу та приклади креативних таблиць з нашого портфоліо.
Підпишіться на нашу розсилку та отримайте доступ до книги.
Рекомендовані статті