Ми — Reprezent
Що ви зазвичай очікуєте від створення реклами? Напевно, не відео зі слайдами на спільному екрані всесвітньо відомого актора. Раян Рейнольдс нещодавно став власником компанії Mint Mobile, яка через COVID-19 не змогла продовжити знімання своєї реклами. Натомість вони вирішили використати силу презентації.
Відео було створено рекламним агентством Maximum Effort Productions, яке належить Раяну Рейнольдсу.
Ролик вийшов 4 травня і за 3 дні зібрав півмільйона переглядів.
Він поєднує в собі культовий гумор Раяна Рейнольдса, кілька слайдів-кліше та багато пасхалок на головному екрані актора. Реклама мала створювати враження, наче її зняли без зусиль і все було імпровізовано. Хоча очевидно, що в це було вкладено багато праці, Раян Рейнольдс знову доводить, що вам не потрібні величезні рекламні бюджети для створення успішної реклами. Все, що вам потрібно – креативність і, в цьому випадку, презентація PowerPoint.
Розглянемо докладніше саму презентацію. Раян Рейнольдс жартома використав усі слайди-кліше, які ви часто бачите в презентаціях PowerPoint. У вас є слайд із маркерами, гістограмою та всіма улюбленою круговою діаграмою. Раян показує слайд із цитатою, жартуючи, що він зміг її використати, оскільки вона загальнодоступна. Він завершує презентацію кількома слайдами «Дякую» та фотографією цуценя, яке каже нам «Тримайтесь!». А в цій статті ми розповідаємо, як варто правильно закінчувати презентацію.
Можна сперечатися, чи була досягнута мета реклами. Однак ви повинні погодитися, Раян Рейнольдс показує, що існують різні способи, створювати рекламу і робити це бездоганно.
Як говориться в одному коментарі на YouTube:
"Це тільки я, чи й ви теж, коли дивитесь рекламу Раяна Рейнольдса, відчуваєте, що це не те ж саме, що переглядати звичайну рекламу... Ніби зникло бажання пропустити її, але з’явилось роздратування, що реклама закінчилась".
Зробити розважальну рекламу можна без величезних бюджетів і стандартних формул. Особливо в часи карантину компаніям потрібно швидко адаптуватися до змін і творчо використовувати ресурси, які вони мають. Навіть якщо всі ваші ресурси – PowerPoint і запис екрана.
Дозвольте нам допомогти вам підкреслити переваги вашого продукту.
E-book "Ефективне форматування таблиць" створений командою Reprezent за підтримки BrightCarbon.
Посібник містить практичні поради з дизайну таблиць:
- коли варто використовувати таблиці?
- як зробити таблицю простою і зрозумілою?
- як покращити читабельність даних у великих таблицях?
- як вдало робити акценти на важливій інформації?
Також зібрали кілька лайфхаків для оформлення візуалу та приклади креативних таблиць з нашого портфоліо.
Підпишіться на нашу розсилку та отримайте доступ до книги.
Рекомендовані статті