Розбір слайдів # 1

Перевагою роботи над презентаціями в команді є можливість отримати зворотний зв'язок щодо дизайну від більш досвідчених колег і, відповідно, навчитися чомусь новому. Ми вирішили допомагати й ділитися досвідом із тими, у кого немає під рукою команди дизайнерів, хто хоче отримати зворотний зв'язок стосовно своїх слайдів і навчитися краще робити презентації.


У вересні ми робили пост про те, що збираємо презентації для розбору. У цій статті — результат розбору презентації проекту Children Create Country для залучення партнерів і кілька перероблених слайдів.

У такий спосіб на реальних прикладах будемо з вами регулярно розбирати, як робити симпатично та яких помилок легко можна уникнути.



Про проект, презентацію якого нам надіслали на розбір

Програма «Діти Створюють Країну» створена для підтримки й активізації дітей-лідерів, котрі думками, мріями, намірами та діями створюють бажану України.Учасники програми: діти 9–13 років з України та діти українського походження з-за кордону.


Як буде використовуватися презентація?

Автор проекту, Лілія Ткаченко, на це запитання відповіла наступне: «Для того, щоб знайти ресурси й організувати конгрес, необхідно зробити диво-презентацію, аби наші потенційні партнери могли з радістю посприяти».


Що не влаштовує в поточній презентації?

Відповідь Лілії: «Потрібна порада, як покращити, на чому зробити акценти».

Вихідна презентація:

Завдання зрозуміле, приступаємо до розбору слайдів

1. Шрифт

У вихідній презентації використовується Poiret One. Ідея використання такого шрифту хороша — тонкий шрифт без засічок може передати атмосферу презентації, де описується проект для дітей. Але в цій презентації є слайди з великим обсягом тексту, які складно читати. Порівняйте, як читаються два тексти, набрані двома гарнітурами.

Ми вирішили зупинити вибір на шрифті без засічок Quicksand. Тепер варто зрозуміти, які розміри (кеглі) шрифту варто використовувати для заголовка, підзаголовка та основного тексту. Ми взяли слайд із найбільшим текстовим фрагментом (це слайд із попередньої картинки) і побачили, що при розмірі 16 pt текст нормально вміщується на слайді. Для підзаголовків і заголовків використовували кеглі 24 pt і 36 pt відповідно.

2. Фон

Фон має відразу дві проблеми: «з'їдає» текст і занадто рябить. Краще використовувати нейтральний колір, який зберігався б на всіх слайдах.

Водночас йому можна додати індивідуальності. Ми використовували тематичні елементи, щоб створити ненав'язливий патерн на фоні, а інформацію розмістили на білій підкладці — так текст буде легко читатися, а очі не будуть втомлюватися від великої кількості квітів. Іконки для такого патерну беремо на будь-якому стоці. Ми раніше публікували пост із переліком ресурсів, які самі використовуємо для таких завдань.

3. Візуальна ієрархія та акценти


Прийшов час розставити акценти, додати ще кольору й графіки. Важливо подумати про те, в якій послідовності людина буде сприймати інформацію зі слайда: куди подивиться насамперед і куди опісля. Щоб сильніше відокремити заголовки від інших рівнів тексту, ми змінили колір заголовка на рожевий і зробили накреслення трохи жирнішим.It's time to set the accents, add mor colors and graphics. It is important to think about the sequence in which people will perceive information from the slides: where they will look first and second. To separate titles from other levels of text, we changed the color of the title to pink and made a slightly thicker outline .

Далі пройдемося по кожному слайду окремо:

Для першого слайда збільшили ще кегль шрифту в назві проекту й помістили назву праворуч від фотографії. Тепер виходить, що аудиторія насамперед дивиться на фотографію, таким чином додаємо особистого в презентацію. Далі аудиторія бачить назву проекту, а потім — підпис до фото. У вихідному файлі фотографія низької якості, тому ми завантажили фотографію з високою роздільною здатністю з FB профілю учасника проекту.

У другому слайді розкривається мета проекту. Це одна фраза, тому поставимо її по центру разом із назвою проекту — буде симпатично.

На слайді з трьома пунктами додали іконки. Іконки малювали власноруч, але можна брати й готові на спеціалізованих ресурсах.

Для слайда з великою кількістю тексту додамо акцент на числовій інформації і зробимо список маркованим. Таком можна перегрупувати інформацію для кращого акценту на числовій інформації.

Решта слайдів у презентації за структурою схожа на ті, які вже розібрали, тому розбирати їх окремо немає сенсу.

Підсумуємо основні помилки вихідної презентації:

1. Фон був недодостатньо контрастним для тексту.
2.Невдалий вибір шрифту, який погано читався при великому обязі тексту.
3. На слайдах було багато дрібних зображень та іконок, які візуально засмічували слайди й не мали жодної цінності.



Натомість ми:

1. Підібрали читабельний шрифт.
2. Додали акцентів за допомогою кольору, іконок і розташування інформації.
3. Підібрали фон таким чином, щоб він додавав настрій у презентацію (патерн із малюнками) і щоб інформація сприймалася простіше (на білій плашці).


Ось, що було спочатку, і що вийшло в підсумку.

У цій статті ми не розбирали роботу з контентом. Тут показали, як, використовуючи прості принципи, можна істотно поліпшити дизайн слайдів. При цьому робота з контентом теж дуже важлива, тому ми розглянемо її в наступних статтях. Спасибі Лілії, що вона наважилася і надіслала слайди до нас на розбір.

А ми чекаємо ваших презентацій, друзі. Будемо ділитися з вами всім, що знаємо. Будемо показувати на прикладах, як покращувати слайди. Надсилайте їх нашому маркетологу Дарії на пошту daria@reprezent.ua

Гарних вам слайдів!

Отримайте свій пітч-дек, що приносить гроші, від команди професійних дизайнерів презентацій.

Дозвольте нам допомогти вам підкреслити переваги вашого продукту.

pitchdeck card reprezent

Рекомендовані статті

close-sign

Замовити пітч-дек

Дозвольте нам допомогти підкреслити переваги вашого продукту за 5 простих кроків. Ми створюємо презентації PowerPoint світового класу з 2014 року. За цей час ми працювали з 500+ клієнтами з 25 країн світу та провели 700+ презентацій.

Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних даних. Угода користувача Reprezent.

Дякуємо! Ваше звернення було отримано!
Упс! Форма, на жаль, не була надіслана. Напишіть нам на пошту
idea@reprezent.ua
Або зверніться за номером телефону
+38 099 092 8579