Ми — Reprezent
Про проект, презентацію якого нам прислали на розбір
DEOL Partners займаються інвестиційним менеджментом, девелопментом та будівництвом готелів, офісів, торгової і житлової нерухомості.
Як буде використовуватися презентація?
Презентація зроблена для внутрішніх тренінгів компанії із комунікацій і бізнес-переговорів.
10 слайдів із наявних 28 у презентації — це цитати.Тому розбір № 2 вирішили присвятити тому, як оформлювати цитати в презентаціях.
1. Деякі картинки не підходять за змістом до цитати:
2. У картинок розмиті краї, і це має неохайний вигляд:
3. Пропорції деяких фотографій викривлені, і багато картинок — типові стокові фотографії, які не несуть жодних емоцій, нижче приклади таких фото. Використовувати безликі постановочні фото — моветон. Краще шукати високоякісні фотографії, які викликають емоції.
4. Майже на всіх слайдах є і цитата, і твердження спікера. Оскільки вони взаємозамінні, варто уникати дублювання смислів. Пропонуємо два варіанти роботи з такими слайдами:
4.1. Якщо додатковий текст на слайді не є назвою нового розділу, його варто прибрати й залишити тільки цитату.
4.2. Якщо ж текст є назвою розділу, тоді варто такий текст виділяти окремим слайдом. У такий спосіб ми позначаємо назву наступного блоку, а потім вставляємо цитату на підтримку ідеї.
На всіх слайдах присутній логотип компанії. Іноді в брендуванні логотипом усіх слайдів є сенс, іноді — ні.
В яких ситуаціях залишати логотип на слайдах, а в яких — видаляти?
Коли виступаєте на конференції, де люди приходять і йдуть у будь-який момент вашого виступу, то має сенс залишати логотип на слайдах. Людина зайде в зал з будь-якого іншого потоку й зрозуміє, презентація якої компанії зараз відбувається. Також логотип буде підказкою людям, які сфотографують слайд із корисною інформацією, де вас потім знайти.
Це працює, якщо логотип упізнаваний і назва компанії успішно знаходиться Google-пошуком.
Якщо ж це внутрішній захід компанії або просто невелика подія, де й так усі знайомі між собою принаймні заочно, то немає сенсу повторювати логотип на всіх слайдах. Люди й так знатимуть, хто ви та з якої компанії.
Один із варіантів оформлення цитати — без картинок і фотографій. При цьому можна використовувати різні геометричні елементи, додати якийсь колір, зробити гармонійну шрифтову композицію або використовувати елементи фірмового стилю компанії.
Одна з найважливіших задач картинок на слайдах — викликати емоцію. Дизайнери люблять говорити, що на слайді потрібен «сильний візуальний образ». Так ось цей образ не тільки ілюструє інформацію, а ще й задає настрій слайда.
Якщо використовується цитата відомої особи, котру аудиторія знає в обличчя, є сенс використовувати її зображення у високій якості. Також можна взяти фотографію на однорідному тлі й вирізати фон, залишивши тільки людину.
Ще можна використовувати фотографію як підкладку для цитати, але в такому випадку варто не забувати про читабельність. Можна збільшити контраст між фоном і текстом, наклавши плашку — ми використовували червоний корпоративний колір.
Залежно від фірмового стилю компанії і вашого творчого пориву, ще можна використовувати цікаві поєднання кольорів і додавати геометричні елементи до фотографій.
Якщо ж ми на одному слайді із цитатою хочемо показати кілька картинок, то можна використовувати колаж:
1) Використовуйте фотографії, які прямо стосуються цитати. Наприклад, фотографії авторів цитати, особливо якщо ця людина знайома аудиторії, або високоякісні фотографії, які підходять за змістом і викликають емоції.
2) Зберігайте пропорції фотографії під час масштабування.
3) Додавайте графічні елементи до цитат, якщо це відповідає фірстилю компанії та стилістиці презентації.
Дивіться перший розбір презентації тут. А щоб ми розібрали вашу презентацію і запропонували варіанти її поліпшення, надсилайте свої слайди на пошту alina@reprezent.ua.
Дозвольте нам допомогти вам підкреслити переваги вашого продукту.
E-book "Ефективне форматування таблиць" створений командою Reprezent за підтримки BrightCarbon.
Посібник містить практичні поради з дизайну таблиць:
- коли варто використовувати таблиці?
- як зробити таблицю простою і зрозумілою?
- як покращити читабельність даних у великих таблицях?
- як вдало робити акценти на важливій інформації?
Також зібрали кілька лайфхаків для оформлення візуалу та приклади креативних таблиць з нашого портфоліо.
Підпишіться на нашу розсилку та отримайте доступ до книги.
Рекомендовані статті