Ми — Reprezent
Про проект, презентацію якого нам прислали на розбір
DEOL Partners займаються інвестиційним менеджментом, девелопментом та будівництвом готелів, офісів, торгової і житлової нерухомості.
Як буде використовуватися презентація?
Презентація зроблена для внутрішніх тренінгів компанії із комунікацій і бізнес-переговорів.
10 слайдів із наявних 28 у презентації — це цитати. Тому розбір № 2 вирішили присвятити тому, як оформлювати цитати в презентаціях.
1. Деякі картинки не підходять за змістом до цитати:
2. У картинок розмиті краї, і це має неохайний вигляд:
3. Пропорції деяких фотографій викривлені, і багато картинок — типові стокові фотографії, які не несуть жодних емоцій, нижче приклади таких фото. Використовувати безликі постановочні фото — моветон. Краще шукати високоякісні фотографії, які викликають емоції.
4. Майже на всіх слайдах є і цитата, і твердження спікера. Оскільки вони взаємозамінні, варто уникати дублювання смислів. Пропонуємо два варіанти роботи з такими слайдами:
4.1. Якщо додатковий текст на слайді не є назвою нового розділу, його варто прибрати й залишити тільки цитату.
4.2. Якщо ж текст є назвою розділу, тоді варто такий текст виділяти окремим слайдом. У такий спосіб ми позначаємо назву наступного блоку, а потім вставляємо цитату на підтримку ідеї.
На всіх слайдах присутній логотип компанії. Іноді в брендуванні логотипом усіх слайдів є сенс, іноді — ні.
В яких ситуаціях залишати логотип на слайдах, а в яких — видаляти?
Коли виступаєте на конференції, де люди приходять і йдуть у будь-який момент вашого виступу, то має сенс залишати логотип на слайдах. Людина зайде в зал з будь-якого іншого потоку й зрозуміє, презентація якої компанії зараз відбувається. Також логотип буде підказкою людям, які сфотографують слайд із корисною інформацією, де вас потім знайти.
Це працює, якщо логотип упізнаваний і назва компанії успішно знаходиться Google-пошуком.
Якщо ж це внутрішній захід компанії або просто невелика подія, де й так усі знайомі між собою принаймні заочно, то немає сенсу повторювати логотип на всіх слайдах. Люди й так знатимуть, хто ви та з якої компанії.
Один із варіантів оформлення цитати — без картинок і фотографій. При цьому можна використовувати різні геометричні елементи, додати якийсь колір, зробити гармонійну шрифтову композицію або використовувати елементи фірмового стилю компанії.
Одна з найважливіших задач картинок на слайдах — викликати емоцію. Дизайнери люблять говорити, що на слайді потрібен «сильний візуальний образ». Так ось цей образ не тільки ілюструє інформацію, а ще й задає настрій слайда.
Якщо використовується цитата відомої особи, котру аудиторія знає в обличчя, є сенс використовувати її зображення у високій якості. Також можна взяти фотографію на однорідному тлі й вирізати фон, залишивши тільки людину.
Ще можна використовувати фотографію як підкладку для цитати, але в такому випадку варто не забувати про читабельність. Можна збільшити контраст між фоном і текстом, наклавши плашку — ми використовували червоний корпоративний колір.
Залежно від фірмового стилю компанії і вашого творчого пориву, ще можна використовувати цікаві поєднання кольорів і додавати геометричні елементи до фотографій.
Якщо ж ми на одному слайді із цитатою хочемо показати кілька картинок, то можна використовувати колаж:
1) Використовуйте фотографії, які прямо стосуються цитати. Наприклад, фотографії авторів цитати, особливо якщо ця людина знайома аудиторії, або високоякісні фотографії, які підходять за змістом і викликають емоції.
2) Зберігайте пропорції фотографії під час масштабування.
3) Додавайте графічні елементи до цитат, якщо це відповідає фірмовому стилю компанії та стилістиці презентації.
Дивіться перший розбір презентації тут.
Дозвольте нам допомогти вам підкреслити переваги вашого продукту.
E-book "Ефективне форматування таблиць" створений командою Reprezent за підтримки BrightCarbon.
Посібник містить практичні поради з дизайну таблиць:
- коли варто використовувати таблиці?
- як зробити таблицю простою і зрозумілою?
- як покращити читабельність даних у великих таблицях?
- як вдало робити акценти на важливій інформації?
Також зібрали кілька лайфхаків для оформлення візуалу та приклади креативних таблиць з нашого портфоліо.
Підпишіться на нашу розсилку та отримайте доступ до книги.
Рекомендовані статті