Розбір слайдів №2. Цитати

Про проект, презентацію якого нам прислали на розбір

DEOL Partners займаються інвестиційним менеджментом, девелопментом та будівництвом готелів, офісів, торгової і житлової нерухомості.


Як буде використовуватися презентація?

Презентація зроблена для внутрішніх тренінгів компанії із комунікацій і бізнес-переговорів.

10 слайдів із наявних 28 у презентації — це цитати.Тому розбір № 2 вирішили присвятити тому, як оформлювати цитати в презентаціях.

Проаналізуємо проблеми з поточним оформленням цитат

1. Деякі картинки не підходять за змістом до цитати:

2. У картинок розмиті краї, і це має неохайний вигляд:

3. Пропорції деяких фотографій викривлені, і багато картинок — типові стокові фотографії, які не несуть жодних емоцій, нижче приклади таких фото. Використовувати безликі постановочні фото — моветон. Краще шукати високоякісні фотографії, які викликають емоції.

4. Майже на всіх слайдах є і цитата, і твердження спікера. Оскільки вони взаємозамінні, варто уникати дублювання смислів. Пропонуємо два варіанти роботи з такими слайдами:

4.1. Якщо додатковий текст на слайді не є назвою нового розділу, його варто прибрати й залишити тільки цитату.

4.2. Якщо ж текст є назвою розділу, тоді варто такий текст виділяти окремим слайдом. У такий спосіб ми позначаємо назву наступного блоку, а потім вставляємо цитату на підтримку ідеї.


На всіх слайдах присутній логотип компанії. Іноді в брендуванні логотипом усіх слайдів є сенс, іноді — ні.

В яких ситуаціях залишати логотип на слайдах, а в яких — видаляти?


Коли виступаєте на конференції, де люди приходять і йдуть у будь-який момент вашого виступу, то має сенс залишати логотип на слайдах. Людина зайде в зал з будь-якого іншого потоку й зрозуміє, презентація якої компанії зараз відбувається. Також логотип буде підказкою людям, які сфотографують слайд із корисною інформацією, де вас потім знайти.

Це працює, якщо логотип упізнаваний і назва компанії успішно знаходиться Google-пошуком.

Якщо ж це внутрішній захід компанії або просто невелика подія, де й так усі знайомі між собою принаймні заочно, то немає сенсу повторювати логотип на всіх слайдах. Люди й так знатимуть, хто ви та з якої компанії.

Оформляємо цитати

Один із варіантів оформлення цитати — без картинок і фотографій. При цьому можна використовувати різні геометричні елементи, додати якийсь колір, зробити гармонійну шрифтову композицію або використовувати елементи фірмового стилю компанії.

Одна з найважливіших задач картинок на слайдах — викликати емоцію. Дизайнери люблять говорити, що на слайді потрібен «сильний візуальний образ». Так ось цей образ не тільки ілюструє інформацію, а ще й задає настрій слайда.

Якщо використовується цитата відомої особи, котру аудиторія знає в обличчя, є сенс використовувати її зображення у високій якості. Також можна взяти фотографію на однорідному тлі й вирізати фон, залишивши тільки людину.

Ще можна використовувати фотографію як підкладку для цитати, але в такому випадку варто не забувати про читабельність. Можна збільшити контраст між фоном і текстом, наклавши плашку — ми використовували червоний корпоративний колір.

Залежно від фірмового стилю компанії і вашого творчого пориву, ще можна використовувати цікаві поєднання кольорів і додавати геометричні елементи до фотографій.

n


Якщо ж ми на одному слайді із цитатою хочемо показати кілька картинок, то можна використовувати колаж:

Підсумуємо всі поради:

1) Використовуйте фотографії, які прямо стосуються цитати. Наприклад, фотографії авторів цитати, особливо якщо ця людина знайома аудиторії, або високоякісні фотографії, які підходять за змістом і викликають емоції.

2) Зберігайте пропорції фотографії під час масштабування.

3) Додавайте графічні елементи до цитат, якщо це відповідає фірстилю компанії та стилістиці презентації.

Дивіться перший розбір презентації тут. А щоб ми розібрали вашу презентацію і запропонували варіанти її поліпшення, надсилайте свої слайди на пошту alina@reprezent.ua.

Отримайте свій пітч-дек, що приносить гроші, від команди професійних дизайнерів презентацій.

Дозвольте нам допомогти вам підкреслити переваги вашого продукту.

pitchdeck card reprezent

Ефективне форматування таблиць

E-book "Ефективне форматування таблиць" створений командою Reprezent за підтримки BrightCarbon.

Посібник містить практичні поради з дизайну таблиць:
- коли варто використовувати таблиці?
- як зробити таблицю простою і зрозумілою?
- як покращити читабельність даних у великих таблицях?
- як вдало робити акценти на важливій інформації?

Також зібрали кілька лайфхаків для оформлення візуалу та приклади креативних таблиць з нашого портфоліо.

Підпишіться на нашу розсилку та отримайте доступ до книги.

Отримати е-книгу
morphbook-reprezent

Рекомендовані статті

close-sign

Замовити пітч-дек

Дозвольте нам допомогти підкреслити переваги вашого продукту за 5 простих кроків. Ми створюємо презентації PowerPoint світового класу з 2014 року. За цей час ми працювали з 500+ клієнтами з 25 країн світу та провели 700+ презентацій.

Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних даних. Угода користувача Reprezent.

Дякуємо! Ваше звернення було отримано!
Упс! Форма, на жаль, не була надіслана. Напишіть нам на пошту
idea@reprezent.ua
Або зверніться за номером телефону
+38 099 092 8579