Навіщо та як замовити презентацію у компанії?

Час читання: 8 хвилин

Ми іноді чуємо від клієнтів, що вони спочатку намагались самостійно зробити презентацію. На це в них йшло чимало часу, а результат все одно не вражав так, як хотілося. Потім вони, звісно, знаходили фрілансера чи звертались до компанії з дизайну презентацій, але часу на втілення задуманого залишалося вже менше. Та й зусилля були витрачені дарма.

У цій статті ми поділимося:

  • Перевагами того, щоб замовити презентацію в компанії;
  • Нашими незвичними проєктами з клієнтами;
  • Порадами, як поставити ТЗ для дизайнера презентацій так, щоб отримати бажаний результат;
  • а також, посиланням на бриф, який самі використовуємо.

Найчастіше, люди замовляють презентації у компаній з таких причин:

1 Час.


На створення презентації люди в середньому витрачають близько 20 годин. Цей час зменшується, якщо ви робите презентації часто або опановуєте програму. Але людей, які навчаються роботі в PowerPoint хоча б кілька годин на тиждень, дуже мало.

Якщо кінцевий термін вже близько (наприклад, з'явилась зустріч з інвестором), варто делегувати дизайн презентації спеціалістам. Вони працюють з презентаціями кожний день, у них є роки накопиченого досвіду і навички роботи в програмах.

2 Якість.

Щоб зробити якісну презентацію, недостатньо просто розташувати текст на слайдах і оформити їх. Професіональні дизайнери допоможуть уникнути багатьох помилок під час створення презентації, адже в них є знання з типографіки, дизайну і надивленість, яка допоможе обрати креативну ідею для подачі.

3 Структура.

Спеціалісти з дизайну презентацій розглядають презентацію не тільки з точки зору графіки та слайдів, але й наповнення. Вони можуть допомогти з контрастами у вашому виступі, чіткою логікою розповіді й з тим, щоб не ускладнити вашу презентацію.

4 Додаткова підтримка.

Ще одна причина замовити презентацію у компанії — допомога не тільки зі створенням презентації, але й з незвичними вимогами, де без професіонала не обійтись. Наші клієнти часто просять підготувати їх до виступу, зробити шаблон для подальшого самостійного використання, допомогти на локації чи оформити інші матеріали у стилістиці презентацій.

З командою Reprezent відбувалися різні ситуації, а клієнти пропонували незвичайні, цікаві виклики. Хочемо поділиться з вами декількома випадками, коли у клієнтів були цікаві запити.

Приклад №1. Reale Yachts Presentation.

ЗАДАЧА:
Зробити інтерактивну презентацію для участі на виставці яхт. Усі елементи в презентації повинні були бути клікабельними та переводити людину на відповідний слайд.


Ми підготували дизайн презентації PowerPoint у фірмовому стилі клієнта, додали клікабельне меню, створили навігацію за розділами і слайдами, анімували переходи між слайдами. Задача видалась цікавою і дизайнерам із захопленням працювати з рендерами яхт.

Ось яка презентація з анімацією у нас вийшла:

Приклад №2. Міжнародна компанія KIVI.

ЗАДАЧА:
Зробити анімовану презентацію для живого виступу на сцені з 12-метровим нестандартним екраном.

Міжнародна компанія KIVI звернулася до нас для того, щоб зробити анімовану презентацію для виступу спікерів партнерської конференції. Гостями заходу були представники великих оптово-роздрібних мереж України та партнери KIVI, серед яких Ашан, Rozetka, MOYO, COMFY, Епіцентр, Райффайзен Банк Аваль та інші.

Задача була незвичною: презентація призначалась для показу у КВЦ Парковий на екрані з нестандартним співвідношенням сторін 32:9. Планувався живий виступ, 12-метровий екран позаду спікера. Інші вимоги включали використання елементів нового фірмового стилю та анімації Morph, яка вразила б велику аудиторію.

Переглянути результат можете на відео:

Як правильно замовити презентацію у компанії?

Дизайнери презентацій, звісно, певною мірою чарівники, але не можна розраховувати, що вони зможуть прочитати ваші думки, якщо ви лише скажете: «Хочу якось так». Потрібно правильно поставити ТЗ. Як правильно замовити презентацію, розповість Антон Росенко, операційний директор і головний редактор Reprezent.

Антон Росенко
операційний директор і головний редактор Reprezent

1 Мета презентації.

Розкажіть дизайнеру про те, хто буде дивитись чи отримувати презентацію, що ви хочете донести аудиторії. Дайте відповідь на ці питання:

  • Кому?
  • Навіщо?
  • Як?


Чому це важливо? Від мети вашої презентації залежить контент, який можна використовувати, яке оформлення краще обрати і навіть кількість тексту на слайдах. Мета презентації також дасть уяву про структуру презентації, оскільки вона повинна привести до бажаної мети.

Більше про те, на що звертати увагу на початку роботи з презентацією читайте у статті:

Робота зі структурою презентації

2 Технічні вимоги.

Всього 1 момент — будете ви виступати наживо перед аудиторією, хочете відправити презентацію клієнтам поштою або виступити в Zoom — суттєво змінює структуру презентації та формат подачі інформації.


При живих виступах:

З'ясуйте необхідний формат слайдів. Він залежить від того, де буде транслюватися презентація. Цією інформацією точно володіють організатори заходу. Найчастіше використовують формати 16:9 і 4:3.


16:9 – це широкоформатний варіант, підходить для сучасних проєкторів і плазмових панелей, а формат 4:3 частіше зустрічається у більш старих версіях проєкторів.


При відправленні поштою:

Формат PDF — найзручніший формат для пересилання презентації поштою. Він відкривається у браузері, отримувачу не потрібно спеціальне програмне забезпечення. Але є і свої мінуси — він не показує анімацію.

Якщо ви хочете, щоб отримувач побачив анімацію — обирайте формат PPSX. Він дозволяє побачити презентацію у режимі демонстрації. Отримувачу не обов'язково мати встановлений PowerPoint, достатньо встановити безкоштовний PowerPoint Viewer.

3 Контент.

Якщо у вас вже готова промова для виступу, обов'язково відправте її дизайнеру, який буде готувати презентацію для вас.

Намагайтесь писати тексти так, щоб вони були зрозумілі і дизайнеру, і кінцевій аудиторії. Підкажіть дизайнеру, що означають терміни, які ви використовуєте.

Також допоможе додаткова інформація про ваш продукт і компанію. Для більш зрозумілої візуалізації ваших слів варто надавати більше контексту.

4 Оформлення.

Цей пункт важливий, якщо у вашої компанії є брендбук, якого варто дотримуватись, або особисті вподобання у дизайні презентацій. Можете підібрати референси на сайтах для дизайнерів, наприклад, Dribbble або Behance.

Цей пункт не обов'язковий, якщо у вас немає особливих побажань. Ви можете довіритися надивленості дизайнера, який буде виконувати для вас проєкт, і надати правки у момент затвердження драфтових слайдів.

5 Строк виконання і правки.

Чесно і одразу скажіть дизайнеру про строки виконання проєкту.

Також раджу одразу обговорити формат, в якому вам буде зручно узгоджувати правки: зідзвонюватись або писати у месенджері. Це полегшить подальшу роботу.

Фіксуйте всі ключові моменти у письмовому вигляді, щоб ніхто нічого не втратив і не забув.

Оптимальний формат роботи, до якого ми дійшли з роками:

  • Домовтесь про отримання версій презентації поштою/у месенджері.
  • Залишайте коментарі з фідбеком просто у презентації (в PowerPoint є така можливість) або пропишіть свої коментарі у повідомленнях, а після цього зідзвоніться з дизайнером і обговоріть незрозумілі моменти.

І наостанок, порада для вас:

Підберіть дизайнера або компанію, рівень робіт яких вам подобається.Одразу подумайте, що ви хочете отримати від презентації й детально опрацюйте портрет аудиторії. З усіма вихідними даними починайте роботу над презентацією.

Бриф для замовлення презентації

Натиснувши сюди, ви отримаєте посилання на форму, яку ми самі використовуємо для оформлення брифа. Вона допоможе дізнатися всі необхідні моменти, щоб почати роботу над презентацією.

Отримайте свій пітч-дек, що приносить гроші, від команди професійних дизайнерів презентацій.

Дозвольте нам допомогти вам підкреслити переваги вашого продукту.

pitchdeck card reprezent

Рекомендовані статті

close-sign

Замовити пітч-дек

Дозвольте нам допомогти підкреслити переваги вашого продукту за 5 простих кроків. Ми створюємо презентації PowerPoint світового класу з 2014 року. За цей час ми працювали з 500+ клієнтами з 25 країн світу та провели 700+ презентацій.

Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних даних. Угода користувача Reprezent.

Дякуємо! Ваше звернення було отримано!
Упс! Форма, на жаль, не була надіслана. Напишіть нам на пошту
idea@reprezent.ua
Або зверніться за номером телефону
+38 099 092 8579