Усе, що потрібно — це зайти на
Behance,
Dribbble (це сайти, де дизайнери викладають свої роботи),
Pinterest і обрати ті проєкти, які вам подобаються і підходять під настрій презентації. Зберігайте ці картинки у папку у себе на комп'ютері або на дошці у Pinterest.
Не забувайте, що на стилістику вашої презентації будут впливати: контент презентації, аудиторія, якій ви будете презентувати, брендбук компанії і технічні обмеження інструменту, в якому робите презентацію.
Приклади «впливу»:
1. Якщо ви представляєте юр. фірму і виступаєте перед радою директорів великої корпорації, скоріше за все презентація повинна бути стриманою, серйозною, без яскравих вирви око кольорів і без експериментів у композиції слайдів.
2. Якщо ви робите презентацію для виступу перед школярами, скоріше за все презентація повинна бути залучаючою і «фановою»: з насиченими кольорами, гіфками, відео та анімацією.
3. Якщо робите презентацію про свій топовий технологічний продукт, то і презентація повинна виглядати технологічно, стильно і акуратно.
У мудборді головне — передати настрій, який людина має відчувати під час перегляду презентації.
Важливе правило: не усе, що вам сподобається, знадобиться або підійде для вашого проєкту.
Ви спитаєте: «Чому?»
Продемонструю на прикладах.