Рідко який бізнес-захід обходиться без так званої формальної частини, коли всі «при краватці». Організувати важливий захід своїми силами зараз мало хто наважується, в основному в корпоративній сфері організацію заходів віддають професійним івент-агенціям. Оскільки ставки високі, все повинно бути ідеально: і розважальна частина, і формальна.
Формальна сторона заходів часто включає в себе виступ одного з керівників компанії з промовою, метою якої є мотивувати:
— внутрішнього клієнта, співробітників компанії;
— зовнішнього клієнта, тобто запрошених партнерів і потенційних клієнтів.
І мало які виступи проходять без презентацій.
Сценарій проведення презентації може включати виступи лідера про
історію та плани компанії, презентація про
основний продукт або послугу компанії, або ж інші формати.
Ми зібрали свій досвід підготовки презентацій до таких заходів і сподіваємося, що наші рекомендації допоможуть підвищити якість ваших заходів.