Презентація про компанію

Часто буває, коли після розмови з потенційним клієнтом він просить: «Надішліть, будь ласка, презентацію про вашу компанію на пошту».

Люди просять надіслати презентацію, адже їм так зручніше — уся інформація про вашу пропозицію зібрана в одному місці, не потрібно шукати її на різних розділах сайту. Також презентацію легко роздрукувати і показати на зустрічі керівнику.

Для вас створення презентації PowerPoint про компанію зручно тим, що:

  1. Слайди завжди можна переробити під клієнта, це робиться швидко і просто;
  2. Таку презентацію можна відправити поштою, і вона буде працювати сама, без вашої участі;
  3. Правильно збережена з PowerPoint презентація у pdf буде важити до 10 Мб, її можна надіслати клієнту і не перейматися, що поштовий клієнт не пропустить ваш імейл.

Основна складність, яка виникає під час створення презентації про компанію — це формування структури. Що повинен дізнатися про нас клієнт, щоб зацікавитись?

Структура презентації для кожної компанії буде індивідуальна.Ця індивідуальність залежить від мети презентації, її аудиторії і від особливостей компанії. Ми б ввели вас в оману, якщо дали б структуру, яка на 100% підійде і для презентації компанії з виробництва електроніки, і для туристичної фірми.

У той же час, є певні стандарти в області презентацій, які можуть повторюватись від компанії до компанії.

Давайте назвемо це «структурними блоками» вашої презентації. Ми вкажемо ті структурні блоки, які, виходячи з нашого досвіду, користуються найбільшим попитом. А ви вже обирайте, які з них використовувати для своєї презентації і у якому порядку.

Завантажити слайди можна у кінці статті.

Блок 1

+ назва компанії;

+ вкажіть, про що ця презентація (наприклад, презентація про компанію, презентація конкретної послуги, комерційна пропозиція, портфоліо компанії і т.д.). Так отримувач відразу зорієнтується, чого йому очікувати від презентації і навіщо її дивитись.

– Не вставляйте сюди контакти, дату або версію презентації.Ця інформація не потрібна на титульному слайді.

Блок  2

Про компанію

+ лаконічно (не більше 4 речень) опишіть, чим займається компанія, скільки років на ринку, який її розмір, для кого надаєте послуги;

+ нагороди і заслуги компанії. Наприклад, ви були визнані найкращою юридичною компанією України, або взяли Канських левів.

! Якщо ви робите загальну презентацію про компанію і у вас багато послуг, для них краще зробити окремий слайд.

Блок 3

Наші послуги

+ коротко опишіть послуги, які надає ваша компанія.

– Ми не радимо надто заглиблюватися у деталі за кожною послугою. Для поглибленого опису краще підготувати окремий документ або сторінку на вашому сайті.

Блок 4

Портфоліо / Продукція / Каталог

Цей блок дуже важливий для студій дизайну інтер'єру, брендів одягу і аксесуарів, веб-студій та інших компаній, у який сильний акцент на візуальній складовій.


Від того, наскільки якісними будуть фотографії і картинки у цьому блоці, сильно залежить і рівень презентації, і загальне враження клієнта про компанії.

Блок 5

Наші кейси

Кейси і портфоліо можна поєднати в один розділ, а можна розділити на два різних.


Кейси — це не просто виконана робота для вашого клієнта, це історія успіху конкретного проєкту.

Наприклад, ви займаєтесь брендингом і у портфоліо показуєте рівень робіт і на що здатні ваші дизайнери.

А у кейсах — розповідаєте про процес роботи над сайтом, який приніс вашому клієнту велику кількість заявок.

Блок 6

Наші клієнти / Партнери

+ покажіть логотипи ваших клієнтів або партнерів.

– Не варто робити на цьому слайді «цвинтар логотипів», бажано залишити декілька відомих компаній

! Іноді можна зробити два окремих слайди: «Наші клієнти» і «Наші партнери».

Наприклад, ви займаєтесь кур'єрськими доставками.
На слайді «Клієнти» можете розмістити компанії, які ви обслуговуєте, а на слайді «Партнери» — компанії, які помогають вам з доставкою у тих регіонах, де ви не представлені.

Блок 7

Наші пропозиції

+ якщо у вас є конкретна пропозиція для компанії / людини, яка дивитиметься презентацію, то сформулюйте пропозицію на окремому слайді.

Блок 8

Контакти

+ вкажіть вашу пошту, телефон, можете вставити свою фотографію у хорошій якості, якщо саме ви будете контактною особою.

Пам'ятайте, що немає універсальних структур презентацій. Подумайте, яка мета вашої презентації і хто її дивитиметься? Що цікавіше всього потенційному клієнту і що він хоче побачити у презентації?

Ви можете використовувати цю структуру для початку роботи над презентацією вашої компанії. А якщо вам потрібна допомога з дизайном, ви завжди можете звернутися до команди Reprezent за вражаючими слайдами.

Робите презентацію про вашу компанію?

Підготували PowerPoint файл з уже готовою структурою, яка допоможе вам зробити успішну презентацію. Завантажуйте файл і починайте працювати.

Отримайте свій пітч-дек, що приносить гроші, від команди професійних дизайнерів презентацій.

Дозвольте нам допомогти вам підкреслити переваги вашого продукту.

pitchdeck card reprezent

Ефективне форматування таблиць

E-book "Ефективне форматування таблиць" створений командою Reprezent за підтримки BrightCarbon.

Посібник містить практичні поради з дизайну таблиць:
- коли варто використовувати таблиці?
- як зробити таблицю простою і зрозумілою?
- як покращити читабельність даних у великих таблицях?
- як вдало робити акценти на важливій інформації?

Також зібрали кілька лайфхаків для оформлення візуалу та приклади креативних таблиць з нашого портфоліо.

Підпишіться на нашу розсилку та отримайте доступ до книги.

Отримати е-книгу
morphbook-reprezent

Рекомендовані статті

close-sign

Замовити пітч-дек

Дозвольте нам допомогти підкреслити переваги вашого продукту за 5 простих кроків. Ми створюємо презентації PowerPoint світового класу з 2014 року. За цей час ми працювали з 500+ клієнтами з 25 країн світу та провели 700+ презентацій.

Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних даних. Угода користувача Reprezent.

Дякуємо! Ваше звернення було отримано!
Упс! Форма, на жаль, не була надіслана. Напишіть нам на пошту
idea@reprezent.ua
Або зверніться за номером телефону
+38 099 092 8579